Aktor dzieciństwa, muzyk młodości i alkohol dorosłości - możemy dziś przeczytać w komentarzach odnoszących się do nowego projektu whiskey Johnnie Walker – teledysku, w którym występuje Sokół i Bogusław Linda.


Rób to, w co wierzysz  to mocna zapowiedź pierwszej w pełni solowej nadchodzącej płyty Wojtka Sokoła. W wyprodukowany przez Du:ita utworze o tej właśnie nazwie Sokół pokazuje nam autorski przepis na sukces.


Pozornie odległe ze sobą światy – aktora starszego pokolenia i młodego rapera -  połączył jeden cel – silny przekaz. Przekaz od ludzi, którzy swoim życiem pokazali uparte dążenie do celu, przekaz, by robić to, w co się naprawdę wierzy.

Nasze dzieło jest w 100% odbiciem wspólnie wypracowanej wizji - mamy świadomość, że może ona budzić kontrowersje. Jednak tak wyglądały nasze drogi – odważnie podążamy za własnymi marzeniami bez względu na trudności. Jestem pewny, że nasi fani docenią unikalność  oraz autentyczność tego projektu – powiedział Sokół.

Inicjatywa z Wojtkiem Sokołem i Bogusławem Lindą to wyjątkowo oryginalny projekt - obaj reprezentują odmienne światy artystyczne i wartości. W tym tkwi też siła ich współpracy,  pomimo różnic potrafią dotrzeć z mocnym, autentycznym przekazem do ogromnej liczby fanów, że warto podążać własną drogą i robić to, w co naprawdę wierzymy. Dzięki temu można osiągnąć więcej – powiedziała Marta Krybuś,  Johnnie Walker Brand Manager.

Sam teledysk do utworu Rób, to w co wierzysz składa się z licznych odwołań do kultowych dzieł polskiego kina, w których główne role grał Linda oraz znanych teledysków hip-hopowych Sokoła. Możemy zaobserwować nawiązania do filmu Psy, do Sary – w scenie z wanną, a także do Ostatniej krwi (gdy Franz Maurer kupił Nadię za skrzynkę Johnnie Walker'a). Twórcy idealnie trafili do pokolenia lat 90, z sympatią wspominającego starsze utwory WWO i kultowe filmy z Bogusławem Lindą.

 
Internauci bardzo żywiołowo zareagowali na oficjalne pojawienie się teledysku na fanpage'u whiskey Johnny Walker - w ciągu 2 godzin klip miał już ponad 180 tys. wyświetleń.


Mimo zaskakująco dużego zainteresowania, początkowo  niektórzy obawiali się zbytniego epatowania reklamowanym produktem. Na szczęście, w klipie product placement zdaje się być niemal niedostrzegalny, nie razi więc odbiorcy, a whiskey zdaje się być naturalnym komponentem środowiska, w którym występują jego bohaterowie.

 
Producent alkoholu zapowiedział na swoim fanpage’u że to dopiero początek współpracy między nim, a Sokołem. 

A Wy? Czekacie na więcej?



Tekst i zdjęcia | Materiały promocyjne
Redakcja | Ola Pakieła