Wkrótce, bo już w pierwszym kwartale 2016 w polskich salonach pojawiają się nowy DS 4 i DS 4 Crossback. Z tej okazji marka rozpoczyna w Europie awangardową kampanię reklamową, zatytułowaną  „The DS Writer”*. Nowy ambasador to Joël Dicker - autor bestsellera „La vérité sur l’Affaire Harry Quebert”(„Prawda o sprawie Harry’ego Queberta”).

Obejmie ona składający się z pięciu odcinków serial dostępny w Internecie oraz publikację noweli, napisanej przez Joëla Dickera specjalnie na tę okazję. Obejmujący pięć odcinków serial opowiada historię pisarza Joëla Dickera, który wobec ogarniającej go niemocy twórczej, decyduje się wyruszyć na poszukiwanie inspiracji za kierownicą swojego Nowego DS 4.

 

 

Swoją podróż - ucieczkę od codzienności, rozpoczyna w Paryżu, by zakończyć ją w Schwarzwaldzie w Niemczech. Kolejne odcinki pokazują proces twórczy Joëla , który pisze swoją następną powieść. Nowy DS 4 odgrywa w nim ważną rolę. W kluczowych momentach wyprawy pisarz wykorzystuje innowacje samochodu jak np. funkcję Apple CarPlayTM , dzięki której może bezpiecznie notować pomysły, nie wypuszczając kierownicy z rąk. Rozpoznają je jedynie czytelnicy noweli „Pour les Initiés uniquement” („Wyłącznie dla wtajemniczonych”).

Będzie ona dostępna wyłącznie dla tych, którzy odbędą jazdy próbne Nowym DS 4 lub DS 4 Crossback.

 

Zwiastun „The DS Writer” i kolejne odcinki serialu, który będzie emitowany od 4 do 13 listopada 2015, są już dostępne na www.nouvelleDS4.fr