15 marca odbyło się wyjątkowe wydarzenie Coca-Cola. Spotkanie wprowadziło w świat marki, dostępnej w dwóch wariantach: Coca-Cola Classic i Coca-Cola Zero Cukru. Bez względu na decyzję tutaj każdy wybór jest dobry. Spotkanie utrzymane było w konwencji kolacji w mroku. Doznania smakowe podkreśliły autorskie dania opracowane przez Andrea Camastrę, szefa kuchni restauracji Senses, która szczyci się gwiazdką Michelin. Dzięki obecności iluzjonisty i mentalisty Y, znanego z kanału Magic of Y, zebrani goście jeszcze mocniej doświadczyli magii Coca-Cola. 

W strategii „One Brand” wszystkie produkty Coca-Cola są pozycjonowane jako jedna marka, która posiada swoje różne warianty. Wzmacniana jest tym samym świadomość, że niezależnie od tego, jaki wariant, odpowiadający swoim oczekiwaniom, konsument wybierze, zawsze otrzyma wspaniały smak Coca-Cola i orzeźwienie. By podkreślić wybór oparty wyłącznie o osobiste preferencje dotyczące zawartości cukru, kaloryczności czy wielkości opakowania, wszystkie warianty Coca-Cola dostępne na rynku są komunikowane i promowane wspólnie. W Polsce są to Coca-Cola Classic i Coca-Cola Zero Cukru.  Wdrażanie strategii na polskim rynku rozpoczęło się w ubiegłym roku kampanią reklamową „Taste the Feeling”.   

Jako kolejny element strategii wprowadzono nową szatę graficzną opakowań wszystkich wariantów Coca-Cola. Oparta jest ona na jednym systemie identyfikacji wizualnej wykorzystującym charakterystyczny czerwony dysk z logo Coca-Cola na opakowaniach wszystkich wariantów napoju. Wprowadzenie wspólnej szaty graficznej, w której ikoniczny czerwony dysk z logo Coca-Cola znajduje się na opakowaniach każdego wariantu napoju, to decyzja bez precedensu w ponad 130-letniej historii naszej firmy.  To prosty i skuteczny sposób, by przekazać, że każda Coca-Cola niesie ze sobą te same wartości - radość, optymizm i szczęście, które sprawiły, że jest to marka uwielbiana przez pokolenia na każdej szerokości geograficznej. Jednocześnie wychodząc na przeciw oczekiwaniom konsumentów dotyczących stylu życia, diety czy smaku, oferujemy im prosty wybór pomiędzy wariantami Coca-Cola, który będzie dopasowany do ich preferencji - podsumowuje Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services. 

 

 

Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant .