Nowe opakowania mają być przed wszystkim... modne - mówi Matt Biespiel, Dyrektor Światowego Rozwoju Marki Mcdonald's.
Kubki mają dobrze wyglądać w ręku, a papierowa torba ma świetnie prezentować się na Instagramie.
Każdego dnia, McDonald's na całym świecie odwiedza ponad 69 milionów klientów. Zamiana opakowań ma być dla nich zauważalna różnicą, którą skomentują w social mediach.
Nie tylko modne i ładniejsze, nowe opakowania mają być także w 100% ekologiczne, materiały mają pochodzić z recyklingu.
Aby zwiększyć promocję nowego designu, McDonald's poprosił dwójkę studentów, by w ciągu 48 godzin wykonali z nowych opakowań przedmioty związane z modą, które powinny znaleźć się w każdej szafie. Efekty są imponujące, a firma po raz kolejny udowadnia, że ma jedną z najprężniej działających agencji PR na świecie.
Przypomnijmy, jak wyglądały opakowania restauracji na przestrzeni kilkudziesięciu lat. Który design przemawia do Was najbardziej? ;)
