Radzimir Dębski postanowił połączyć trzy różne światy – Warszawę, Paryż i Nowy Jork – w jednym temacie muzycznym, w utworze „3 cities”. Jak sam przyznaje: „Miasta nocą mają w sobie coś niezwykłego. Po zmroku jest zupełnie inaczej – widzę rzeczy, których w ciągu dnia nie zauważam, kolory są mocniejsze, bardziej nasycone, dźwięki są czystsze.” Każde z tych miast, ma w sobie coś wyjątkowego, co fascynuje i przyciąga. Nowy Jork tempo, w którym żyją jego mieszkańcy; Paryż, nonszalancję i dyskrecję wąskich uliczek; Warszawa mieszankę pamięci z przyszłością – z tym charakterystycznym, lekkim bałaganem, który nas ukształtował i sprawia, że jesteśmy tacy a nie inni.
Najnowszy projekt marki Wyborowa to połączenie wrażliwości i dobrego smaku. Jak tłumaczy Mikołaj Szymborski, Vodkas Marketing Manager, Wyborowa Pernod Ricard: „Wyborowa jest marką rozpoznawalną na całym świecie, dlatego do współpracy przy #SłuchajMiasta zaprosiliśmy artystę, który – podobnie jak my – nie boi się wyzwań i jest kosmopolitą. Współpraca z Radzimirem pozwoliła połączyć wielki talent i międzynarodowe doświadczenie, dzięki czemu stworzyliśmy projekt, który zachwyci zarówno fanów dobrej muzyki, jak i sympatyków odkrywania miejskiego stylu życia”.
Aby uwiecznić tę współpracę Wyborowa stworzyła klip do utworu JIMKA oraz limitowaną edycję butelek i kieliszków. Nowa kolekcja to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów – butelki sygnowane symbolami trzech miast – warszawską Syrenką, paryską Wieżą Eiffla i nowojorską Statuą Wolności, zostały wzbogacone fragmentem partytury utworu „3 cities” oraz podpisem Radzimira Dębskiego. Nowe produkty dostępne są w handlu nowoczesnym oraz tradycyjnym.
Nam teledysk wyjątkowo przypadł do gustu. A Wy? Co powiecie na takie połączenie?
klip do obejrzenia na FB Jimka : TU