Jimek, Radzimir Dębski, Wyborowa, Projekt, 3 miasta

Radzimir Dębski postanowił połączyć trzy różne światy – Warszawę, Paryż i Nowy Jork – w jednym temacie muzycznym, w utworze „3 cities”. Jak sam przyznaje: „Miasta nocą mają w sobie coś niezwykłego. Po zmroku jest zupełnie inaczej – widzę rzeczy, których w ciągu dnia nie zauważam, kolory są mocniejsze, bardziej nasycone, dźwięki są czystsze.” Każde z tych miast, ma w sobie coś wyjątkowego, co fascynuje i przyciąga. Nowy Jork tempo, w którym żyją jego mieszkańcy; Paryż, nonszalancję i dyskrecję wąskich uliczek; Warszawa mieszankę pamięci z przyszłością – z tym charakterystycznym, lekkim bałaganem, który nas ukształtował i sprawia, że jesteśmy tacy a nie inni.
 

Wyborowa, Jimek, Radzimi Dębski, Wódka, Słuchaj Miasta, trzy miasta

Najnowszy projekt marki Wyborowa to połączenie wrażliwości i dobrego smaku. Jak tłumaczy Mikołaj Szymborski, Vodkas Marketing Manager, Wyborowa Pernod Ricard: „Wyborowa jest marką rozpoznawalną na całym świecie, dlatego do współpracy przy #SłuchajMiasta zaprosiliśmy artystę, który – podobnie jak my – nie boi się wyzwań i jest kosmopolitą. Współpraca z Radzimirem pozwoliła połączyć wielki talent i międzynarodowe doświadczenie, dzięki czemu stworzyliśmy projekt, który zachwyci zarówno fanów dobrej muzyki, jak i sympatyków odkrywania miejskiego stylu życia”.

Jimek, Wyborowa, Radzimir Dębski, wódka, impreza, trzy miasta, Słuchaj miasta, nowy klip

Aby uwiecznić tę współpracę Wyborowa stworzyła klip do utworu JIMKA oraz limitowaną edycję butelek i kieliszków. Nowa kolekcja to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów – butelki sygnowane symbolami trzech miast – warszawską Syrenką, paryską Wieżą Eiffla i nowojorską Statuą Wolności, zostały wzbogacone fragmentem partytury utworu „3 cities” oraz podpisem Radzimira Dębskiego. Nowe produkty dostępne są w handlu nowoczesnym oraz tradycyjnym.


Nam teledysk wyjątkowo przypadł do gustu. A Wy? Co powiecie na takie połączenie?

klip do obejrzenia na FB Jimka : TU