Najnowsza kolekcja Turbokolor po raz kolejny zabiera nas w świat, w którym króluje militarny styl, odzież robocza oraz amerykański klimat lat 50. Marka kontynuuje swój styl poprzez dobrze znane klasyczne kroje, niestandardowe materiały oraz grafiki autorstwa Swanskiego. Również tym razem kolekcja obejmuje pełne spektrum odzieżowe: od koszulek, przez koszule i kurtki, po spodnie.

Jedną z cech wyróżniających linię przeznaczoną na Jesień/Zimę 2015 jest użycie trzech rodzajów materiałów zaprojektowanych przez Swanskiego specjalnie na tę okazję. Pierwszy z nich to wzór Panther Camo, który inspirowany jest kamuflażem noszonym na mundurach przez amerykańskich żołnierzy walczących w rejonach Pacyfiku podczas II wojny światowej.

Kolejny to Aztec Print oparty na wzorach często spotykanych na strojach ludowych w różnych częściach świata. Trzeci Crane Print to wyraz fascynacji Swanskiego kulturą dalekiego wschodu. “Nasza najnowsza kolekcja to kontynuacja pracy, którą wykonujemy od prawie 10 lat. Znowu postanowiliśmy na nieszablonowość oraz powrót do tak ważnej klasyki. Celowo uniknęliśmy sztucznego wpasowania się w nowe trendy, aby jeszcze bardziej podkreślić unikatowość naszych ubrań.” mówi

Jakub Detko, Marketing Guy w Turbokolor. Oprócz prezentacji kolekcji w trakcie całodniowego eventu w Veteran Shop & Gallery, odwiedzający mogą liczyć na szereg atrakcji. Wśród nich znajdzie się pokaz motocykli wykonanych na zamówienie przez 86 Gear Motorcycles, darmowe strzyżenie od krakowskich mistrzów operowania brzytwą Butter

Cut, degustacja piw przygotowana przez AleBrowar oraz finał całego dnia, czyli koncert punk rockowej dumy Warszawy The Stubs.

O Turbokolor:

Turbokolor to marka założona w 2007 roku przez artystę Pawła Swanskiego. W ciągu kilku lat swojej działalności zanotowała na swoim koncie współprace z takimi brandami jak Vans, Casio, New Era, Foreign Family, Akomplice oraz artystami takimi jak Jeremy Fish, Will Barras, Marok, MCity oraz Zbiok. Jako jedna z nielicznych polskich marek regularnie wystawia się na międzynarodowych targach mody ulicznej w Berlinie, Londynie czy Los Angeles.

Źródło: Materiały PR