Marka zaciekle wierzy w tych, którzy potrafią rzucać sobie wyzwania i konsekwentnie dążą do przekraczania granic swojej twórczości, dlatego nowa kampania Always Classic łączy w sobie najbardziej autentyczne i inspirujące osobowości obecnego pokolenia. Obok wyjątkowych twórców pojawią się cztery kultowe modele butów marki Reebok: Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus. W pierwszej odsłonie kampanii Always Classic – model Club C występuję obok wyjątkowej osobowości – Somi, wizjonerki współczesnej ery, która płynnie ewoluuje na różnych płaszczyznach twórczości – od śpiewu, przez taniec, po taekwondo. 

 

reebok

 

Poprzez wyrażanie swojego zdania i działanie bez ograniczeń Somi jest idealnym uosobieniem wartości jakie pojawiają się w kampanii Always Classic, ta odwaga w przekraczaniu swoich granic czyni z Somi doskonałego mistrza kultowego modelu Club C, którego historia sięga 1985 roku. Buta, który ewoluował na przestrzeni lat –będąc modelem pierwotnie przeznaczonym na korty tenisowe, po ten, który stał się nieodłącznym uzupełnieniem ulicznych stylizacji.  

 

reebok

 

To co wyróżnia nowy, minimalistyczny model Club C to gumowa podeszwa zapewniająca komfort i idealne dopasowanie podczas chodzenia. Podeszwa środkowa amortyzuje każdy krok, a niezwykły kolor skórzanej cholewki pasuje do każdego zestawu. 

 

Sesja zdjęciowa wykonana została przez Atiba Jeffersona. Cała kampania Always Classic zgromadziła osobowości, które nie boją się wyrażać siebie, a także wyznaczają trendy na całym świecie. Oprócz Somi w kampanii wzięli udział - gwiazda popowa Ariana Grande, międzynarodowa supermodelka i ikona stylu Gigi Hadid, duet hip-hopowy Rae Sremmurd, modelka Sharina Gutierrez, ikona stylu Teyana Taylor i raper Lil Yachty.

 

 

Więcej o marce Reebok na stronach:

www.facebook.com/ReebokClassicPoland

www.instagram.com/reebokclassicpolska