Lacoste wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję swoich sztandarowych polówek by wesprzeć Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody (IUCN). Liczba koszulek z logo danego zwierzęcia odpowiada liczbie zwierząt tego gatunku, które pozostają na wolności.

Łącznie wyprodukowano 1775 koszulek - np. 30 z logo morświna, 450 z legwanem.

Gatunki zwierząt, które pojawiły się w formie logo na koszulkach zostały wybrane wspólnie przez IUCN, Lacoste i agencję BETC Paris, z którą pracuje marketer.

Polówki sprzedawane są po ok. 150 euro.

Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na ochronę zagrożonych gatunków.
 

 

 

Kampania „Save OUR Species” jest pierwszym projektem agencji BETC Paris dla Lacoste. Firmy rozpoczynają nim trzyletnią współpracę.

 

Zobacz także Poczuj Beat of Speed z muzyką Andrzeja Smolika