Popularne duńskie klocki są na rynku od 1949 roku. Firma LEGO generuje około 70% udziałów z klockowego świata, a coroczne zyski firmy liczone są w miliardach dolarów. Nie ma się czemu dziwić – zabawa nimi rozbudza wyobraźnię przestrzenną, jest doskonałym środkiem na pobudzenie kreatywności i rodzinną integrację. Koncepcja zyskała tłumy kolekcjonerów i doczekała się szeregu wystaw, również w Polsce. 

 

 

Wstajesz rano, zaspanym krokiem kierujesz się do łazienki, następnie przez salon do kuchni. Zerkasz na pogodę za oknem, pod stopami czujesz chłód podłogi, miękki dywan i nagle… Boli, prawda? Masz ochotę zgiąć się z bólu i rzucasz bluzgami. Ktoś tu niedokładnie posprzątał po wieczornej zabawie w małego architekta. 

 

 

Wychodząc przeszywającemu bólowi naprzeciw Lego w koalicji z firmą Brand Station stworzyła cudowny wynalazek. Specjalne kapcie zostały zaprojektowane tak, aby nadepnięcie na klocek stało się niewyczuwalne. Charakterystyczne, kwadratowy kształt i żółto-czerwona kolorystyka od pierwszego spojrzenia sprawiają, że wiesz o co chodzi. Pierwsze tego typu przeciwbólowe obuwie pojawiło się w sprzedaży w 2015 roku. Limitowana liczba produktu sprawiła, że szybko stały się unikatem. 

 


 

Mówią na mieście, żę Audioriver się rozkręca!

 

Tegoroczny nakład 1500 par został rozdany drogą losowania szczęśliwcom robiącym zakupy na oficjalnej stronie marki LEGO. Niestety, złoty przydział trafił się wyłącznie Francuzom, ponieważ właśnie tam odbyła się loteria. Kapcie zostały dodane do koszyków wylosowanych kupujących. 


Póki co pozostaje nam więc polowanie na przeciwbólowe kapcie na międzynarodowych serwisach aukcyjnych. A może okaże się, że wasze domowe klapki są równie skuteczne? Testowanie czas start!

Ewa Kubiatowska

Zdjęcie w tle: fanpage LEGO Polska
Zdjęcia kapci: nowymarketing.pl