Czyżby właśnie powstała najbardziej cool kampania reklamująca piwo z goryczką? Przedstawiamy Wam automat z piwem, za które płacisz...własnym krzykiem!
'Wykrzycz swoją gorycz, a my zastąpimy ją czymś dobrym' – brzmi hasło widniejące na automacie. Krzyczelibyśmy, a Wy?
Farnham Ale & Lager, kanadyjski mikrobrowar założony w 2013 roku, chce by piwo rzemieślnicze było dostępne dla wszystkich. We współpracy z lokalną agencją kreatywną LG2, firma stworzyła automat z piwem, który reaguje na ludzki krzyk. Automat zadebiutował w na festiwalu piwa w Quebecu.
Automat mierzy intensywność krzyku i dopasowuje 1 z 4 rodzajów piwa, w zależności od mocy krzyku - taka będzie gorycz piwa.
Aby w dalszym ciagu dostarczać Ci ciekawe artykuły, bieżące informacje i usługi potrzebujemy Twojej
zgody by lepiej dopasowywać treści redakcyjne i marketingowe do Ciebie. Treści marketingowe, które
do Ciebie trafią pozwalają nam finansować działanie Mówią na mieście.
25 maja 2018 r. weszła w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). W związku z
tym informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest AP Anna Pocenta z siedzibą w
Warszawie, ul. Zagójskiej 10/12/27. Dysponujemy Twoimi danymi dlatego, że wyraziłeś na to zgodę lub
są one dostępne na stronach internetowych i wykorzystujemy je tylko to przesyłania informacji
prasowych. Jeżeli nie chcesz ich od nas otrzymywać, prosimy o taką informację.
Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne a zgodę na ich przetwarzanie
może anulować w każdym momencie na podstronie polityka prywatności.