Samochody poruszające się po stolicy w ramach usługi Black muszą spełniać restrykcyjne wymagania w zakresie klasy i modeli.

Na długiej liście dostępnych w usłudze aut znajdują się nie tylko czarne limuzyny, lecz również takie marki, jak: Infiniti, Mercedes Benz - klasy E, S, Lexus, BMW - serii 5; Audi A6, A7, A8, Tesla - model S. Wszystkie z nich muszą być wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku i mieć w standardzie skórzane fotele. 

W dużych polskich miastach rośnie zapotrzebowanie na usługi typu premium w zakresie miejskiej mobilności. W naszym regionie geograficznym Warszawa jest trzecim miastem, po Pradze i Kijowie, którego mieszkańcy mogą korzystać z nowego standardu przejazdów. Warszawa jest dla nas miastem pilotażowym dla tej usługi. Wprowadzenie nowego produktu w Polsce to też kolejna inwestycja dla Ubera na tym rynku - tłumaczy Ilona Grzywińska-Lartigue, dyrektor komunikacji w firmie Uber w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Ekskluzywne auta ze skórzaną tapicerką i najwyżej oceniani kierowcy za kółkiem, to dwa główne filary Black. Po stołecznych ulicach jeździ aktualnie około 40 takich samochodów, ale docelowo będzie ich zdecydowanie więcej. Za kierownicą w  Black spotkamy też najwyżej ocenianych kierowców, ubranych w stylu smart casual, których średnia ocen w aplikacji jest równa bądź wyższa od 4,8.

Minimalna wartość przejazdu w opcji Black wynosi 30 zł, a cena samej usługi - podobnie jak w przypadku pozostałych opcji - jest znana z góry, przed akceptacją kursu przez użytkownika.

 

 

 

Black to rozwiązanie zarówno dla osób ceniących sobie najwyższy komfort przejazdu w aplikacji, a także sprawdzające się w sytuacjach biznesowych czy podczas specjalnych okazji, jak chociażby ślub czy kolacja ze znajomymi.