Aplikacja, działająca zarówno na iOS, jak i na Androidzie, została zaprojektowana z myślą o naszych klientach. Wiemy, że poszukują oni wygody oraz możliwości zintegrowania telefonów z codziennym życiem. Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i specjalnie dla nich stworzonych promocjach. Wierzymy, że aplikacja umocni pozytywne doświadczenia gości związane z wizytą w naszych kawiarniach, że pozostaną one na tak samo wysokim poziomie, jak te związane z nasza ofertą kaw i jedzenia” - powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Klienci korzystający z papierowych kart lojalnościowych Green Caffè Nero mogą przynieść taką kartę – niezależnie od liczby pieczątek na niej umieszczonych – do dowolnej kawiarni Green Caffè Nero, gdzie barista pomoże w przeniesieniu pieczątek do aplikacji.

 

 

Klienci mogą nawet dzielić się nimi z przyjaciółmi czy członkami rodziny, korzystającymi z aplikacji. W ramach programu lojalnościowego za każdą zakupioną kawę otrzymuje się jedną pieczątkę. Każde 9 pieczątek może zostać wymienione na kawę w prezencie.

Według opublikowanego 23 kwietnia 2018 raportu POLSKA.JEST.MOBI 2018, którego autorem jest Mobee Dick, Polacy są posiadaczami ponad 20 milionów smartfonów. Coraz częściej używają też telefonów komórkowych do realizacji codziennych czynności, 13% z Polaków korzysta z płatności zbliżeniowych telefonem.

Nowocześnie i kawowo ;) Widzimy się w Green Caffè Nero.

 

 

Zdjęcie: Haveabite.in