Charakterystyczną cechą linii ubrań jest jej identyfikacja wizualna, zaprojektowana przez Bartłomieja Walczuka. Logotypy marek łączą się w kilku odsłonach. O część formalną kolekcji zadbał Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.
Co znajdzie się we wspólnej kolekcji Vistuli i Prosto?
W linii znajdują się ubrania, które wpisują się w formalny dress code, ale ich fasony są swobodniejsze, a charakter przełamany jest grą detali – ranty guzików w garniturach i dwustronnym płaszczu mają neonowo-zielony kolor, tak samo jak podszewki marynarek.
Garnitury zyskały całkiem nowy krój. Są luźniejsze, o szerszych spodniach. Wśród propozycji znajduje się dwurzędowy garnitur wykonany z tkaniny w szarą kratę, jednorzędowy, zaprojektowany z materiału przypominającego jeans oraz zestaw garniturowy w kolorze granatowym, składający się z marynarki i sportowych spodni ze ściągaczami.
W części mniej formalnej znajdują się bluzy, kurtka, polówki, T-shirty, jeansy oraz szorty w charakterystycznych dla kolekcji kolorach: zieleni, granacie, błękicie i beżu, a linię ubrań uzupełniają akcesoria, w tym m.in. sportowe czapki w kolorze zielonym i granatowym, jedwabne poszetki i krawaty, plecak, portfel, nerka oraz sportowe buty.
Od 22 trwa przedsprzedaż w sklepach internetowych vistula.pl oraz prosto.pl. Pod koniec maja kolekcja będzie dostępna w wybranych salonach stacjonarnych Vistula na terenie całej Polski.
Foto: Mateusz Stankiewicz/ Af Photo