Nowy produkt w portfolio marki to pierwszy na rynku napój energetyzujący o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. Wyróżnia go nie tylko unikalny smak, ale też skład. W odpowiedzi na bieżące trendy, Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny, co wyróżnia ją na tle innych napoi energetycznych. 

To nie tylko nowy wspaniały smak, ale również designerski wygląd puszki. Motywem przewodnim kampanii promocyjnej są pulsujące czerwone fale przenikające z puszki na otaczającą rzeczywistość i zachęcające do tańca pod hasłem „Poczuj pozytywną energię”.

Fani Coca-Coliz całą pewnością powinni być zadowoleni. Marka często zaskakuje swoich konsumentów świetnymi i oryginalnymi połączeniami, ponieważ pragnie dostarczać nowe doświadczenia – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom. Gotowi na dużą dawkę pozytywnej energii? Spróbujcie Coca Cola Energy!