Taka historia potrzebowała odpowiednich materiałów promocyjnych. Z tego względu autor podjął współpracę z artystami, którzy perfekcyjnie uchwycili esencję jego porażającej książki.

 „Pieniądze, które miały zbudować potęgę tego miasta stały się jego nowotworem.” – mówi jedna 
z postaci, skłaniając odbiorcę do refleksji. Co wiąże się z upadkiem moralnym współczesnej Warszawy? Dramatyczny obraz stolicy staje się impulsem do przemyślenia istotnych kwestii. W „Zepsutym Mieście” autor nie ma dla czytelnika_czki  ani gotowych odpowiedzi, ani rozwiązań, za to daje mu_jej przestrzeń do wyciągnięcia samodzielnych wniosków. Daje mu_jej możliwość odebrania prawdziwego „wake up call” dla młodego pokolenia.

Ponadto Marek Kaczmar dzieli swój projekt na część literacką i wydawniczą. Ta druga została wsparta działaniami cenionych artystów, znanych z oryginalnego oraz nieszablonowego patrzenia na świat. Dzięki temu w książce został użyty zupełnie nowy font – Times New Warsaw, który powstał w kolaboracji z jednym z najlepszych w Polsce specjalistów od krojów pisma, czyli Mateuszem Machalskim. Projekt okładki jest również ściśle związany z kulturą miejską i stoją za nim Julia Konopka i Bartek Walczuk z Osom Studios. Za koordynację projektu, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja IMEN WARSAW.

Dopracowywanie konceptów, key visuali i finalnych layoutów związanych z promocją książki wsparli ponownie Osom Studios wraz z Zuzą Krajewską. Przygotowane materiały nie są przeznaczone dla ludzi o słabych nerwach – nie tylko wyrywają ze strefy komfortu, ale również pokazują niewygodną prawdę.

Zdjęcia w materiałach promocyjnych są wiernym odbiciem dzisiejszych czasów, a za ich powstanie odpowiada Zuza Krajewska i Andrzej Sobolewski. Czytelnik_czka zobaczy surowe, niewyretuszowane, zrealizowane przez modelki i aktorów selfie robione w lustrzanym odbiciu. To właśnie one stały się wizualną reżyserią „Zepsutego Miasta”, które pokazuje realny portret mieszkańców współczesnej Warszawy.

 

 

 



Książka ukazała się nakładem wydawnictwa TIMES NEW WARSAW założonego przez Marka Kaczmara i dostępna będzie w sprzedaży od dnia premiery 26 kwietnia w wersji papierowej
i e-book na stronie  timesnewwarsaw.com.