Social media i reklama w biznesie
Ze względu na duże zainteresowanie przygotowaliśmy kolejny termin szkolenia i warsztatów z social mediów i reklamy :)
Chcesz wypromować swoją firmę? Zastanawiasz się, jak dotrzeć do nowych klientów, a może chcesz zgłębić tajniki social mediów, jako efektywnego narzędzia biznesowego?
Wciąż zadajesz sobie pytania, jak rozpocząć działalność, wypromować produkt czy usługę, a także jak rozpoznać swoją grupę docelową czyli Twoich potencjalnych klientów?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Ogromne zainteresowanie pierwszą edycją warsztatów z social media sprawiło, że postanowiliśmy wyjść na przeciw Waszym oczekiwaniom i przygotować kolejne, bezpłatne szkolenia z tej tematyki.
BEZPŁATNE dwa dni szkoleń
jeszcze bardziej praktyczne
w kameralnych, małych 10-osobowych grupach
indywidualne podejście i konsultacje
poczęstunek
Podczas dwóch dni szkolenia poznacie zagadnienia z dziedziny marketingu internetowego, social media, PR-u oraz content marketingu czy reklamy w Internecie.
Podpowiemy jak wypromować swoją firmę, stać się rozpoznawalnym na rynku, zyskać nowych klientów, czy utrzymać stałych.
Nauczymy Was, jak sprawnie wykorzystać narzędzia digital w Waszym biznesie.
Zapraszamy na darmowe szkolenie i warsztaty z marketingu internetowego, social media, PR-u, podczas których dowiesz się, jak samodzielnie promować swoją firmę.
Nie musisz prowadzić swojej działalności, żeby wziąć udział w szkoleniu - chętnie pomożemy Ci w przygotowaniu strategii marketingowej i planu działań promocyjnych :)
Po szkoleniu otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia (Certyfikaty dla uczestników wszystkich szkoleń będą wysyłane 29.03).
Podstawy social media i marketingu internetowego.
Liczba miejsc ograniczona.
Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Zapisy na szkolenie są obowiązkowe.
Jeśli chcesz wziąć udział w szkoleniu wyślij maila na adres: warsztaty.startuplublin@gmail.com
Warsztaty poprowadzi specjalistka od PR - Kamila Belczyk-Panków, doświadczony praktyk w zakresie działań Public Relations, rozwiązań marketingowych, social media i digital marketingu, właścicielka agencji Public Relations.
Pracowała dla marek HUGO BOSS, wprowadzała na rynek markę adidas NEO w Polsce i Czechach, była odpowiedzialna za oficjalne otwarcia i wsparcie PR HUGO BOSS w Polsce. Na codzień zajmuje się wdrażaniem strategii marketingowych i działaniami social media oraz kreowaniem wizerunku kilkunastu marek
➡Współpracuje z mediami, blogerami i influencerami.
➡Pracowała przy realizacji projektów marketingowych, przygotowywała kampanie wizerunkowe, social media, eventy i strategie promocyjne między innymi dla takich marek jak: adidas NEO, Asics, KNORR, Unilever, Dom Handlowy MYSIA 3, Miasto Lublin, Miasto Gdańsk, ESTEL Professional, Benihana, MałaMi, Lawool i wielu innych..
➡Tworzy cieszące się dużym zainteresowaniem warsztaty dla osób posiadających własną firmę, a także planujących otwarcie własnej działalności.
Szkolenia realizowane są w ramach projektu Modelowa Rewitalizacja Lublina tworzonego przez Miasto Lublin Lublin Przedsiębiorczy