Employer branding, czyli jak budować markę pracodawcy idealnego

Employer branding, czyli jak budować markę pracodawcy idealnego

Start: 16 marca 2016 19:30
Koniec: 15 marca 2016 19:25
free

Tylko zgrana drużyna wygrywa na długich dystansach, dlatego coraz więcej firm docenia rolę employer brandingu. Świadome budowanie marki pracodawcy wywiera znaczący wpływ na efektywność zarządzania ludźmi, tworzenia spójnej kultury i osiągania najlepszych wyników przez organizację.

Na najbliższej PRywatce Anna Puczyńska opowie nam o tym jak budować atrakcyjny wizerunek firmy jako pracodawcy.

Anna Puczyńska - konsultant w dziale employer branding & internal communications w Havas PR. Doświadczenie w budowaniu wizerunku firmy jako pracodawcy zdobywała pracując dla marek takich jak Orange Polska, Samsung, Grupa Pracuj, PwC, Żabka Polska, Roche Polska, Grupa Żywiec czy Demant Technology Centre. Realizowała projekty badawcze, strategiczne oraz aktywizujące. Była zaangażowana w przygotowanie kampanii wewnętrznej i zewnętrznej Orange Polska jako pracodawcy. Działania nagrodzono m.in. Złotym Spinaczem 2014 w kategorii „komunikacja wewnętrzna”, EBKreatorem w kategorii „najlepsza kampania Employer Branding”, nagrodą za najlepszą komunikację pracodawcy w serwisie Goldenline w 2015 oraz dwoma Złotymi Spinaczami 2015 w kategoriach „Komunikacja korporacyjna” i „Kreatywność”.

WSTĘP WOLNY

PRywatki - cykl otwartych spotkań dotyczących różnych dziedzin komunikacji — PR, lobbing, marketing itd. Poza inspirującymi prelegentami, ważnym elementem wyróżniającym PRywatki jest atmosfera idealna do rozmów kuluarowych, wymiany doświadczeń i zdobywania ciekawych kontaktów.

Organizator: SKNPE "Moderator"
https://www.facebook.com/skn.moderator?fref=ts

Co robimy w weekend? Czyli najciekawsze wydarzenia
10 filmów, które trzeba obejrzeć choć raz w życiu
7 filmów o śnie i podświadomości