
Open Training: Social Media dla Dyplomacji Publicznej
Program
Szkolenie zawiera poniższe zagadnienia:
+ Wstęp do e-Dyplomacji
+ Przegląd głównych kanałów komunikacji social media (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn) oraz social media zarządzających innymi narzędziami (joomla, MailChimp, HootSuite etc.)
+ Analiza Szczegółów Technicznych: właściwe wykorzystanie zdjęć, filmów i adresów stron internetowych
+ Pozyskiwanie odbiorców z wykorzystaniem różnych platform i kreowanie własnej strategii
+ Skuteczne strategie social media w dyplomacji publicznej - studium przypadku
+ Podstawowe zasady, główne nakazy i zakazy dotyczące social media w dyplomacji publicznej; praktyczne porady, wskazówki ekspertów
+ Normy prawne i etykieta w social media
+ Różnice w przekazywaniu informacji a kształtowanie opinii publicznej
+ Jak ocenić skuteczność? Narzędzia mierzenia wpływu
Korzyści
+ Nabycie umiejętności niezbędnych w komunikacji i kształtowaniu opinii publicznej
+ Możliwości zapoznania się ze skutecznymi przykładami strategii social media
+ Wymiana doświadczenia i wiedzy w dziedzinie PR i social media
+ Networking
Grupa Docelowa
Członkowie Korpusów Dyplomatycznych i inni przedstawiciele personelu misji dyplomatycznych
Urzędnicy państwowi
Przedstawiciele administracji publicznej
Przedstawiciele administracji samorządowej
Dziennikarze i attaché prasowi
Specjaliści zajmujący się Public Relations
Pracownicy organizacji pozarządowych
Osoby pragnące zdobyć cenne doświadczenie w sektorze Dyplomacji Publicznej
Termin
19-20 października 2015 r.
Miejsce
Warszawa, biuro EAD, ul. Oleandrów 6, II piętro (niedaleko stacji metra "Politechnika")
Koszt
1000 PLN