Jedyny w Polsce kurs dla accountów!

Jedyny w Polsce kurs dla accountów!

Start: 24 października 2015
25 października 2015 zaczynamy 6 edycję kursu Account Management, kursu którego nie znajdziecie nigdzie w Polsce!


Jeśli raczej nie czujesz się twórcą, pisanie idzie ci średnio, fanem zajęć plastycznych też nigdy nie byłeś,
ale za to: jesteś bardzo komunikatywny, łatwo nawiązujesz kontakty, ludzie cię lubią, masz intuicję, instynkt,
cierpliwość, przesz do celu jak taran, a oprócz tego jesteś poukładany...

... to może powinieneś zostać accountem w agencji reklamowej?

Account pracuje w dziale obsługi klienta. Jedną nogą stoi w dziale kreacji, drugą w dziale strategii,
trzecią w dziale marketingu klienta, a czwartą w umysłach konsumentów. Jest łącznikiem między klientem,
a działem kreacji swojej agencji. To od niego zależy, czy koledzy z kreacji dobrze zrozumieją potrzeby klienta.
To on musi tchnąć życie w bezduszne fakty, to on musi zainspirować kreację do tego, by powstała niezwykła reklama.

Account nadzoruje budżet klienta, chodzi na mnóstwo spotkań, pisze briefy, uczestniczy w planach filmowych,
nagraniach, sesjach zdjęciowych i razem z kolegami z kreacji prowadzi projekt od briefu, przez realizację aż do emisji.

Na naszym kursie dowiesz się, jak współpracować z klientem i kreacją, jak sobie radzić w trudnych sytuacjach
i z trudnymi ludźmi, jak zdobywać insighty i pisać briefy, jak przygotowywać się do przetargów, jakie obowiązki ma
account na sesji zdjęciowej, na planie filmowym i w studiu. Poznasz tajniki produkcji printowej, radiowej i filmowej.

Zapoznasz się z klasycznymi i niestandardowymi kanałami komunikacji, nauczysz się podstaw planowania mediów.

Dobry account jest na wagę złota. Potrafi udobruchać rozsierdzonego klienta, uspokoić zestresowaną kreację i sprzedać nawet nienajlepszy pomysł.

Account to bardzo wszechstronny i trudny zawód, i to spośród accountów najczęściej rekrutowani są szefowie agencji!

Waszymi nauczycielami będą między innymi: Filip Wołowski (Tipping Point, Polpharma, McCann, Ogilvy),
Rafał Piasecki (DDB, Y&R, CamMedia), Zosia Fleming (Y&R, BBDO), Gosia Nęcka (UPC, Y&R, Euro RSCG),
Jacek Młynarski (Y&R, PBS DGA, GfK Polonia), Basia Berkan (OS3, Liberty Group, Scholz-and-Friends), Dominika Dworak (Jero Lenssinck, Communication Unlimited, OS3, K2), Aneta Siejka.(Starcom, OMD).

Szczegóły, jak zwykle, tu: http://szkolamistrzowreklamy.pl/

Co robimy w weekend? Czyli najciekawsze wydarzenia
10 filmów, które trzeba obejrzeć choć raz w życiu
7 filmów o śnie i podświadomości