Dwudziestometrowy mural ozdobił jedną ze ścian Houston Bowery na Manhattanie. Praca przedstawia więzienne kraty, wyglądające jak „kalendarze” znane ze ścian w więziennych celach, służące do odliczania dni pozostałych do końca wyroku. Za jedną z nich widzimy kobiecą twarz należącą do Zehry Dogan, tureckiej artystki, dziennikarki i aktywistki.
Dogan została ujęta i skazana na niepełne trzy lata pozbawienia wolności za namalowanie pracy przedstawiającej tureckie flagi na ruinach miasta Nusaybin, które zostały zniszczone przez siły zbrojne należące do rządu.

Liczba przekreślonych kresek symbolizuje ilość dni, jakie aktywistka spędziła do tej pory w więzieniu. Banksy chce zwrócić naszą uwagę na problem człowieka, który we współczesnym świecie jest skazywany za wyrażanie swoich spostrzeżeń i poglądów, za chęć zsolidaryzowania się z pokrzywdzonymi przez państwo i krytykę wobec rządu. Artysta oddaje hołd „koleżance po fachu” i pokazuje, że nie jest obojętny wobec tego, co stało się w Turcji. W prawym dolnym rogu swojej pracy Banksy umieścił apel o uwolnienie Dogan. W malowaniu pomagał mu Borf – graficiarz, który podobnie do Zehry został kiedyś skazany za swoją twórczość. Po zmroku, nad muralem wyświetlany jest obraz ujętej artystki.
Nie wiadomo jeszcze, czy nowy mural ma być elementem większego projektu. W tym samym czasie, w Greenwich Vallage pojawił się szczur, namalowany na niedziałającym zegarze, elemencie ściany przeznaczonego do rozbiórki banku. Zwierzę zdaje się biec jak w kołowrotku. Malunek zmusza do rozejrzenia się i zastanowienia, czy warto, podobnie do tytułowego gryzonia, rzucać się w pęd pogoni za nieuchwytnym.