W tym sezonie Reebok Classic całkowicie postawił na kolor. Współpraca z marką Montana Cans zaowocowała ożywieniem klasycznego modelu Club C, poprzez zaprezentowanie go w różnorodnych barwach. Kolor nabrał również dodatkowego znaczenia, ponieważ to poprzez kolor jesteśmy w stanie wyrazić swój indywidualny styl.
Marka już po raz kolejny postanowiła wspierać indywidualizm i motywuje do bycia odważnym w wyrażaniu siebie. Kampania zdecydowanie rozwija tę ideę, podkreślając jednocześnie, że osobowość, historia i styl to czynniki definiujące prawdziwą klasykę. Dodatkowo w kampanii Reebok Classic x Montana Cans marka pokazuje, że kolor ma ogromne znaczenie. To właśnie on pozwala zademonstrować swoje prawdziwe „ja”, podkreślić charakter i temperament człowieka.
Aby wzmocnić ten przekaz marka do współpracy zaprosiła inspirujące osobowości. Bohaterami graficznej kolaboracji są ambasadorowie Reebok Classic: Rosalie., Dawid Kwiatkowski, Ten Typ Mes, Holak i Otsochodzi. Każdy z nich to odrębna historia, indywidualność, a co za tym idzie… inny kolor!
Więcej o marce Reebok na stronach: