Choć aplikacja Too Good To Go na co dzień pomaga walczyć z marnowaniem żywności, od dziś uruchamia tymczasową opcję zakupu paczki #WeCare w regularnej cenie, aby pomóc lokalom przetrwać ten trudny okres. Posiłki będą składać się ze zwykłych pozycji w menu, nie tylko z nadwyżek, które inaczej musiałyby wylądować w koszu. W ten sposób miejsca, szczególnie te, które nie współpracują z firmami dowożącymi jedzenie, mają możliwość sprzedaży na wynos, co pozwoli im przejść przez niepewny czas.
Jak to działa?
Posiłki w ramach akcji #WeCare będą dostępne wyłącznie na wynos, tylko do momentu aż restrykcje nałożone przez rząd zostaną zdjęte. Gdy tylko sytuacja się ustabilizuje, wszystko wróci do normy i aplikacja wraz z użytkownikami ponownie skupi się na walce z marnowaniem. Okno odbioru posiłków #WeCare także będzie ograniczone, aby zminimalizować liczbę osób spotykających się w danym miejscu, w jednym czasie. Użytkownicy również będą musieli pokazać potwierdzenie podczas odbioru, nie będzie jednak możliwe nałożenie jedzenia do własnych pojemników. Misją Too Good To Go nadal pozostaje walka z marnowaniem jedzenia, ale bez partnerów walka ta nie będzie możliwa. Dlatego inicjatywa #WeCare to tymczasowe rozwiązanie, które pomoże przetrwać walczącym z Too Good To Go, lokalnym biznesom.
Chcemy wspierać naszych Partnerów, na dobre i na złe. W obecnej sytuacji, wiele miejsc znajduje się w trudnym położeniu, dlatego uruchamiamy tymczasowe rozwiązanie, aby pomóc im utrzymać się na powierzchni. Mamy nadzieję, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do wsparcia lokalnych przedsiębiorców w tym trudnym czasie, by móc później wrócić do wspólnej walki z marnowaniem. – Powiedziała Karolina Woźniak, PR Managerka Too Good To Go w Polsce.
Obecny kryzys pokazuje, jak potrafimy się jednoczyć i organizować. Między innymi na Facebooku powstała grupa Widzialna Ręka, na której apel odpowiedziało Too Good To Go, wspierając Dom dla bezdomnych przy ul. Gniewkowskiej w Warszawie, fundując posiłki od partnera Too Good To Go Vega Warszawa. – dodaje Woźniak.
Aby przyłączyć się do akcji #WeCare jako właściciel punktu gastronomicznego, wystarczy odwiedzić stronę: https://toogoodtogo.pl/pl/business.
Jednocześnie partnerzy Too Good To Go mogą nadal kontynuować walkę z marnowaniem jedzenia, udostępniając paczki-niespodzianki z nadwyżkową żywnością, która nie sprzedała się danego dnia.
O Too Good To Go
Too Good To Go zrzesza użytkowników we wspólnej walce z marnowaniem żywności, łącząc klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie. Aplikacja wystartowała w Danii w 2016 roku i od tamtej pory zyskała ponad 21 milionów użytkowników w 15 krajach. Wśród partnerów Too Good To Go w Europie są m.in.: Carrefour, Paul, Costa, czy sieć hoteli Accor i Scandic. W Polsce z Too Good To Go współpracują takie miejsca, jak: Starbucks, Pizza Hut, A. Blikle, North Fish, Massolit, 77 Sushi, Natura Cold Press, MOD Donuts i wiele innych.
Misją Too Good To Go jest inspirowanie społeczeństwa i udostępnienie narzędzi do walki z marnowaniem jedzenia poprzez budowanie Ruchu Przeciw Marnowaniu Jedzenia, stworzonego, by wywrzeć wpływ na czterech płaszczyznach: Gospodarstw domowych, Przedsiębiorstw, Edukacji i Polityki.
Too Good To Go należy do grona B Corp, społeczności około 2600 certyfikowanych firm z różnych branż, stawiających pozytywny wpływ na świat ponad zyski. W tym gronie znajdują się takie znane marki jak Patagonia, Ben & Jerry’s czy Alpro. Obecnie certyfikat B Corp posiada tylko 500 firm w Europie.
Globalną CEO jest Mette Lykke, która wcześniej współtworzyła Endomondo.
Dowiedz się więcej na www.toogoodtogo.com lub odwiedź nasze social media: